facebook

Dobrze uzbrojony landing page w 2016 roku

Użytkownik lądując na naszej stronie internetowej daje nam kilka sekund, aby zostać oczarowany komunikatem. Aby nie zmarnować wcześniejszych wysiłków marketingowych, musimy dać mu poczucie bezpieczeństwa, że nie traci swojego czasu.…

Życie po wypisaniu klienta z subskrypcji

Dobre praktyki w e-mail marketingu nakazują umieszczenie w treści wiadomości przycisku „unsubscribe”. Pozyskiwanie odbiorców dla kampanii e-mailowych wiąże się z użyciem mocy marketingowych, dlatego każda dusza, która odejdzie powinna skłonić…

Modelowanie doświadczeń klienta w dobie Big Data

Customer experience („doświadczenie klienta”) to suma wrażeń klienta, które powstały w kontakcie z daną firmą. Proces ten rozpoczyna się na etapie budowania świadomości marki poprzez kampanie marketingowo/PR-owe i tak naprawdę…

5 trendów w dobrze skrojonym eCommerce – branża modowa

Wirtualne zakupy odzieży są dla wielu osób skróceniem męki związanej z pobytem w zatłoczonych centrach handlowych. Do głównych zalet należy również oszczędność czasu i szeroki asortyment, który jest na „wyciągnięcie”…

Personalizacja w galaktyce video marketingu

Personalizacja jest bezsprzecznie jedynym z głównych elementów dominujących w marketingowej układance. Z kolei video nie ma sobie równych w dynamice przekazywania informacji. To musi być dobry związek, dlatego doszło do…

6 tricków jak wywęszyć informacje w social media

Media społecznościowe to kopalnia cennych biznesowo danych, których potrzebujemy począwszy od planowania strategii marketingowej, aż po optymalizację bieżących działań. Poniżej znajduje się 6 punktów, które przybliżają praktyczne metody czerpania informacji…