facebook
Powrót

Projekt logotypu

Publico24 to innowacyjna firma, która tworzy rozwiązania w zakresie digital publishingu. Produkt naszego klienta w łatwy sposób pozwala przekształcić gazetę w aplikację mobilną, w której treści dopasowane są do ekranu. Dzięki temu proces produkcji jest ujednolicony dla wielu platform. Aby zawrzeć unique selling proposition w logotypie Publico24, postanowiliśmy stworzyć wrażenie zawarcia dokumentu tekstowego w formie ikony, co obrazuje połączenie świata nośników fizycznych (gazet) i cyfrowych wydawnictw (aplikacje mobilne). 

Projekt strony www

Strona internetowa została stworzona w formie One-Page, dzięki czemu użytkownik w łatwy sposób może na niej nawigować poprzez scrollowanie. Umieszczenie animowanych elementów pozwala pobudzić interakcję z użytkownikiem. Głównym celem strony Publico24 jest nakreślenie wizji „nowego modelu biznesowego dla wydawców” do czego wykorzystaliśmy piktogramy.

Zobacz online

Projekt identyfikacji

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną (wizytówki, foldery reklamowe, papier firmowy i koperty), która chrzest bojowy przeszła podczas międzynarodowych targów w związku z realizacją ekspansji Publico24 na rynki zagraniczne. Postanowiliśmy dla każdego z krajów, w których odbywały się targi wykorzystać odrębną kolorystykę, która nawiązuje do flag narodowych. Kolorystyka nie odnosiła się jednakże wprost do barw narodowych wybranych krajów, lecz była wariacją (Hiszpania - łososiowy, Niemcy - ciemna czerwień, Wielka Brytania - błękit).