facebook
Powrót

Projekt logotypu

Dla klienta z branży suplementów stworzyliśmy logotyp, który w nowoczesny sposób nawiązuje do wyglądu krzemionki organicznej. Minimalistyczna kreska ma za zadanie tajemniczością zaciekawić odbiorców do zgłębienia informacji na temat produktu. 

Projekt bloga

W związku z dużym potencjałem w kwestii budowania świadomości wokół leczniczych właściwości krzemu postanowliśmy wspólnie z klientem stworzyć blog. Projekt ma za zadanie utrzymanie lekkości treści w postach. Jednocześnie każdy post ma być indywidualną historią, stąd zastosowaliśmy efektowne zdjęcia w tle artykułu. Jednocześnie cała komunikacja została ujednolicona poprzez zastosowanie koloru niebieskiego. Ściśle określone CTA na końcu każdego wpisu zbliża użytkownika do zakupu suplementu.

Kampania w mediach społecznościowych

Przeprowadzając kampanie w social media postawiliśmy na eksponowanie właściwości krzemu. Historie związane z suplementacją krzemem zostały wplecione w strumień naukowych badań. Kampania na Instagramie objęła wykorzystanie wizerunku właściela firmy, który jest "żywym dowodem" na działanie krzemu. Zdrowy tryb życia idealnie wpasował się w zdjęcia natury, co koreluje z obszerną grupą docelową na Instagramie.