facebook
Powrót

Projekt logotypu

Wzorcową komunikację wizualną pieczętował logotyp, który operuje minimalizmem, a jednocześnie jasnym przekazem na temat trendów w branży marketingowej. 

Projekt identyfikacji

Aby przekazać dobre praktyki marketingu internetowego, aspekt identyfikacji wizualnej musiał być dopięty na ostatni guzik. Segregatory z materiałami szkoleniowymi, a także pendrive’y i długopisy dla uczestników nabrały praktycznego wymiaru podczas zajęć z identyfikacji wizualnej.

Projekt strony www

Projekt szkoleniowy „Marketing w czasach mobilności” skierowany był do przedsiębiorców z sektora MŚP. Tematyką tych kursów był digital marketing, dlatego też postawiliśmy zaprezentować na stronie internetowej wizję osoby, która przeszła program szkolenia. Stąd też wykorzystaliśmy zdjęcie mężczyzny mniej więcej w wieku grupy docelowej (25-35 lat). Stylowy i nowoczesny ubiór postaci podkreśla biznesowe przeznaczenie programu szkoleniowego.

Szkolenia były dotowane ze środków Unii Europejskiej, dlatego też uczestnictwo w nich wiązało się z przejściem skomplikowanej procedury. Dzięki formularzowi online postanowiliśmy uprościć wszelkie formalności. Przykładowo w formularzu wymagany był numer PESEL na podstawie, którego wyliczany był wiek uczestnika. Wpisanie wieku osoby aplikującej było obowiązkowe w ramach procedury przyznania finansowania szkolenia, lecz uczestnicy nie musieli tej informacji wpisywać, ponieważ wykorzystaliśmy informację zawarte w numerze PESEL. Uproszczenie procedury w przypadku tego typu projektów jest jednym z najważniejszych czynników marketingowych. 

Zobacz online