Jak kartki świąteczne mogą promować firmę?

Wiele firm szuka tanich, prostych, ale zarazem skutecznych technik na budowanie pozytywnego wizerunku marki i jednocześnie kształtowanie trwałych relacji z klientami. Świetnie do tych celów sprawdzają się kartki świąteczne z życzeniami oraz spersonalizowanym nadrukiem. Dlaczego?
Olbrzymią zaletą jest niski koszt zamówienia pakietu tego typu produktów. Sprawia to, że dane przedsiębiorstwo może zyskać efektywną reklamę bez wielkich nakładów finansowych. To właśnie z tego powodu coraz więcej podmiotów stawia na taką promocję. Na czym polega jej wyjątkowość?
Obecnie klient jest wręcz atakowany różnego rodzaju treściami marketingowymi. Ich wszędobylska obecność sprawia, że zlewają się one w masę, przestają być zauważalne, wyodrębniane przez potencjalnego klienta, ale także takiego, który już z danym podmiotem współpracuje. Można mówić wręcz o kryzysie zaufania odbiorców wobec tradycyjnej formy reklamy.
Zupełnie inaczej jest z kartkami świątecznymi z logo firmy. Nie kojarzą się one z promocją, są zwykłym gestem życzliwości. Jednak w rzeczywistości bardzo silnie oddziałują na odbiorcę, wzbudzając w nim pozytywne emocje, wprowadzając w przyjemny nastrój. Uczucia te szybko przechodzą na przedsiębiorstwo, które zyskuje ciepły wizerunek. W takiej sytuacji dużo łatwiej o przekonanie klienta do nawiązania lub kontynuowania współpracy. Konsumenci dużo chętniej wybierają podmioty dobrze kojarzące im się. Nie zawsze jakość czy cena są jedynymi kryteriami decydującymi o zakupie.
Istotne jednak, by produkt był właściwie wykonany. Chodzi o to, żeby nie pojawiły się elementy kiczu, które strywializują przekaz i mogą osiągnąć efekt przeciwny do pożądanego. Dobre opinie zbiera Wydawnictwo Czachorowski i s-ka. Wyroby tej marki wyróżniają się idealnym balansem między motywami firmowymi a świątecznymi.
Skomentuj wpis